Monday, December 6, 2010

Asal Jaga Melalak..Melalak Tu Jaga la...

Hari ni dah 36 hari berpantang. Pantang yang macam tak pantang pun. Cuma pantang minum air sejuk, makanan yang gatal-gatal (seafood), & makanan yang sejuk. Yang lain sebat habis. Sampai sekarang ni dah boring, tak tau nak makan apa.

Gambar sebelah ni la anak dara ummi yang lahir tak cukup bulan tu. Masa awal-awal pantang, takde sangat la ummi nampak Aishah ni kuat melalak. Dia nangis pun sebab nak susu @ pampers basah je. Tapi sekarang ni, dah makin menjadi-jadi melalak nye. Asal jaga je..celik je mata dia,mesti melalak. Asal melalak tu mestu celik mata. arrrr..........Geram betul. Kalau dia jaga, dok diam je takpe juga. Ni tak, mesti melalak. Kata bonda ummi, macam ummi masa kecik dulu pun macam tu tapi lagi teruk. Sabo je la aku....

2 jawapan:

farra8979 said...

ololo.. comeimye... bulat betul...

ummiprincesses said...

terima kasih..comey tapi banyak songeh ini budak...

Post a Comment