Tuesday, June 28, 2011

kejap je rasa...

Pejam celik, pejam celik dah nak masuk 8 bulan rupanya umur Aishah (baby baru ummi). Rasa macam baru aje ummi lahirkan Aishah. Dalam masa 7 bulan lebih ni, gigi dah tumbuh 3 batang, dah menjulur & dah pandai berdiri tapi merangkak belum lagi. Rupanya bebaru ni Aishah demam sebab nak berdiri & tumbuh gigi. Bila demam dah baik, manja la pulak. Nak berkepit aje.
Yeayyyy.....Tak lama lagi ummi jadi wawa (panggilan glamour untuk nenek)..hehehe. Anak tiri ummi yang sulong tak lama lagi nak bersalin dah. Sekarang ni tengah tunggu masa je. Contraction pun dah kerap juga. Sekarang ni nak gi jalan jauh-jauh pun risau juga. Kang terberanak tak dan pulak nak ke hospital...:)

***********************************************

5 jawapan:

Dawia.Honeyputri ❤ said...

Anak bongsu ummi ke aishah tue..? :)

Piasara said...

"wahh dah besar dah aishah yer...leh jadi teman ummi gi jln2 shoping la nanti...tahniah juga untuk ummi yg bakal jadi wawa..wawa yg glamour.."

ummiprincesses said...

wia: buat masa ni, aishah bongsu la...hehehee..
***
piasara: hmmm...tak lama lagi memang bole teman ummi macam kakak dia, humayraa, rajin dok ikut ummi p keje. tq pia. tak lama lagi aishah dah jadi mak...heheee..kecik-kecik dah ada anak sedara.

orang muo said...

mmg seronok tengok perkembangan anak-anak membesar

ummiprincesses said...

org muo: betul tu.rasa macam kejap aje dah besar anak2 ni. tau-tau nanti dah nak kawen....huhuuu..

Post a Comment